Schoolgids

De wereld om ons heen verandert in een hoog tempo en het is van groot belang dat het onderwijs met deze ontwikkelingen meegaat. Bij OBS De Linde zijn we ons hiervan bewust en streven we ernaar om ons onderwijs voortdurend aan te passen en in te spelen op nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd willen we benadrukken dat sommige zaken tijdloos zijn en altijd van belang blijven, zoals het bevorderen van fijne relaties binnen de groep en de school en het goed aanleren van basisvaardigheden zoals lezen, schrijven en rekenen.

Op OBS De Linde streven we naar een brede ontwikkeling van onze leerlingen, waarbij we zowel aandacht hebben voor hun cognitieve ontwikkeling als voor hun persoonlijke groei.We geloven dat het ontwikkelen van leer-kracht essentieel is om kinderen voor te bereiden op de toekomst en hen in staat te stellen hun volledige potentieel te benutten.

In deze schoolgids vindt u uitgebreide informatie over hoe het onderwijs op onze school vormgegeven wordt.